رویدادها آرشیو خبر ها
مجموعه یوونتوس شایسته احتـرام اسـت

مجموعه یوونتوس شایسته احتـرام اسـت

جـورجو کیلینی مدافع قدرتمند یوونتوس که یکی از ارکان مهم موفقیت یووه بشمار می رود از بازی مقابل سمپدوریا و هماهنگی یووه تحت هدایت کونتـه می گوید .

" ما 4 گل به لاتزیو زدیم و توانستیم جام را بگیریم. اما ما بعد از زدن 4 گل ریسک زیادی کردیم و همینطور مجبور بودیم که از گل ها حفاظت کنیم و انرژی زیادی را حتی از نظر ذهنی صرف کنیم "

" در ماه آگوست مشخص است که شرایط بدنی هنوز در حد بالای خود قرار ندارد و برای آماده شدن زمان لازم است "

" امروز ما توانستیم یک پیروزی مهم را با نتیجه 0-1 بدست آوریم و نشان دادیم که شرایط بدنی ما همچنان در حال رشد و بهتر شدن است "

" سمپدوریا تیم سازمان یافته و منظم و خوبی بود اما با این حال ما فرصت کمی به آن ها دادیم و تنها شوت اوبیانگ بود که خطرناک زده شد "

" توز تا اینجای کار نشان داده است که نه تنها یک قهرمان و رهبر است بلکه یک محرک واقعی هم در زمین است. یک محرک آرام که تیم را به جلو می برد. با این حال فکر می کنم که کل مجموعه یوونتوس شایسته احترام زیاد است "

" این درست است که ما توانایی پرداخت 100 میلیون را برای یک بازیکن نداریم و بنابراین برای پرورش بازیکن تلاش می کنیم. به ما نگاه کنید. ما به شرایط خوب خود برگشتیم. اسکودتو را 2 بار بدست آوردیم و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رفتیم. و همچنان سعی خواهیم کرد که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم "

" هدف ما این است که سال به سال رشد کنیم و هیچ حداقل و یا حداکثری برای ما به عنوان هدف وجود نخواهد داشت. مربی در 2 سال گذشته باعث افزایش اعتماد به نفس ما شده و ما را به پیشرفت رسانده و ما تلاش می کنیم که کیفیت خودمان را همچنان افزایش دهیم "

" این درست است که من با بیشتر بازیکنان در زمین هماهنگ بوده ام و فکر می کنم که این تنها به کار و تلاش ما در 2 سال گذشته بر می گردد که هماهنگ و یکدست شده ایم . و البته مربی که این را می خواهد "" تلاش برای بازی با کیفیت تر و عملکـرد بهتر "" "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: